سلام خانما
زایمان سزارین رو چند هفته میکنن؟

۸ پاسخ

بستگی داره به شرایط طرف اگر شرایط معمولی باشه از هفته 38 به بعد و معمولا هم همون هفته 38 هفته و چند روز
اما مثلا من خودم به دلایل پزشکی هفته 37 هفته و چند روز زایمان کردم

من ۳۸ هفته و ۱ روز میشم ک میرم سزارین

من ۳۸ هفته ۴ روز زایمان کردم

معمولا ۳۸ هفته به بعد

بستگی داره من ک ۳۶ هفته و ۴ روز بودم

۳۸ هفته و ۳ ۴ روز

دکتر به من گفت ۳۸ و ۴ روز

۳۸ هفته و ۴ روز .باز هم بستگی به دکتر و شرایط شما داره

سوال های مرتبط

مامان نیلا
۱۴۰۴/۴/۴ مامان نیلا ۱۴۰۴/۴/۴ ۱۲ ماهگی
مامان ادرین مامان ادرین ۱۲ ماهگی
مامان اراد و مهراد🐣 مامان اراد و مهراد🐣 ۵ ماهگی
مامان نگین مامان نگین ۵ ماهگی