چند هفته سزارین میکنن!؟

۸ پاسخ

۳۸ هفته کامل بودم

از ۳۸ هفته ۲یا ۳ روز تا ۳۹ هفته ۳ روز

برای من زده ۳۷هفته ولییییی از بس خارش دارم دیووونه واقعا قابل تحمل نیست میخواستم ببینم ۳۶هفته ضرر داره برای جنین

۳۶هفته نمیشه سزارین کنی بچه درشت هست سن بارداری دو هفته جلو تر هست

دکتر من گفت ۳۸هفته عمل میکنه

واسه منم زده ۳۸ هفته و ۴ روز

۳۸هفته باید بشه
۳۸هفته و ۴روز

برای من زده۲۲ دی که میشم۳۸هفته۲ روز

سوال های مرتبط

مامان ادرین مامان ادرین ۱۱ ماهگی
مامان اراد و مهراد🐣 مامان اراد و مهراد🐣 ۵ ماهگی
مامان هاکان مامان هاکان ۱۰ ماهگی
مامان فرهاد مامان فرهاد ۸ ماهگی
مامان آرتین مامان آرتین ۶ ماهگی
مامان نیلماه 🌙🩷 مامان نیلماه 🌙🩷 ۱۴ ماهگی
مامان پرنسسعلی مامان پرنسسعلی ۹ ماهگی
مامان آراد👼🫀 مامان آراد👼🫀 ۷ ماهگی
مامان ساحل مامان ساحل ۷ ماهگی
مامان آقا ایلیا👶🏻 مامان آقا ایلیا👶🏻 ۷ ماهگی
مامان جوجو ممد 🐣 مامان جوجو ممد 🐣 ۱ ماهگی
مامان قندک مامان قندک هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان میراث مامان میراث هفته سی‌وششم بارداری