چند هفته سزارین میکنن

۷ پاسخ

من ۳۸ هفته و ۱ روز بودم

۳۹هفته

بستکی داره که چه موقع دکتر نامه رو بهت بده گلم

جدیدا ۳۹ هفته

۳۸تا۳۹

۳۸ هفته

من ۳۹ هفتم بود.

سوال های مرتبط

مامان ادرین مامان ادرین ۱۱ ماهگی
مامان نگین مامان نگین ۵ ماهگی
مامان هاکان مامان هاکان ۱۰ ماهگی
👼🏻 👼🏻 قصد بارداری
مامان مرصاد 💙💙🧿 مامان مرصاد 💙💙🧿 ۳ ماهگی
مامان پرنسسعلی مامان پرنسسعلی ۹ ماهگی
مامان آراد👼🫀 مامان آراد👼🫀 ۷ ماهگی
مامان ساحل مامان ساحل ۷ ماهگی
مامان آرتین مامان آرتین ۶ ماهگی
مامان جوجو ممد 🐣 مامان جوجو ممد 🐣 ۱ ماهگی
مامان قندک مامان قندک هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان میراث مامان میراث هفته سی‌وششم بارداری
مامان نورم😍 مامان نورم😍 هفته سی‌وسوم بارداری