معمولا ۳۸ هفته سزارین میکنن مگر دکتر بیشتر صبر بکنه و تشخیصش این باشه بچه بیشتر بمونه که دیگه تهش میشه ۳۹
به من ۱۰ روز زودتر گفت
واسه من ک سزارین دومم تقریبا تا ۳۸ و ۵ ولی بازم شنبه برم معلوم میشه کی دقیقا
۳۸ هفته دوهفته زودتر از طبیعی
معمولا ۳۸هفته.
همه میگن ۲ هفته زودتر میشه ۳۸ هفته برمیدارن
واسه من گفته ۳۹و ۴ روز اینا
ولی تونستی بیشترم نگه میداریم که بهتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.