۷ پاسخ

معمولا ۳۸ هفته سزارین میکنن مگر دکتر بیشتر صبر بکنه و تشخیصش این باشه بچه بیشتر بمونه که دیگه تهش میشه ۳۹

به من ۱۰ روز زودتر گفت

واسه من ک سزارین دومم تقریبا تا ۳۸ و ۵ ولی بازم شنبه برم معلوم میشه کی دقیقا

۳۸ هفته دوهفته زودتر از طبیعی

معمولا ۳۸هفته.

همه میگن ۲ هفته زودتر میشه ۳۸ هفته برمیدارن

واسه من گفته ۳۹و ۴ روز اینا
ولی تونستی بیشترم نگه میداریم که بهتره

سوال های مرتبط

مامان ماسال🩷🎀 مامان ماسال🩷🎀 ۷ ماهگی
مامان آرتین مامان آرتین ۶ ماهگی
مامان مهلا مامان مهلا ۴ ماهگی
👼🏻 👼🏻 قصد بارداری
مامان مرصاد 💙💙🧿 مامان مرصاد 💙💙🧿 ۳ ماهگی
مامان آرتین مامان آرتین ۶ ماهگی