۱۱ پاسخ

اره گلم

۳۷ هفته

۳۸هفته و چند روز

من دوز دیگه قراره سزارین کنم
بر اساس انتی ۳۸ هفته و ۳ روز میشم

اگه مشکلی نباشه بعد از ۳۸ هفته به بعد

دکتر نامه من برا ۲۵ام زده که می شم ۳۸هفته و یک روز

معمولا۳۸ و۴روز

۳۸ هفته ۳روز من زایمان دارم صبح

من ۳۷ هفته ۵ روز

یا ۳۷ یا ۳۸

۳۸چندروز

سوال های مرتبط

مامان پرنسا مامان پرنسا ۲ ماهگی
مامان ماسال🩷🎀 مامان ماسال🩷🎀 ۷ ماهگی
مامان nila🧸🎀 مامان nila🧸🎀 ۷ ماهگی