۵ پاسخ

ابجی ۳۶هفته ک بوده سزارین شده

من سر بچه اولم 38هفته و 3روزم بود سزارین شدم

منم دوسدارم بیفته ماه آبان حالا نمیدونم چطور حساب میکنن خخخخ

آره فک کنم
با این حساب من بعد ۸۰ روز زایمان میکنم🥲🥹

اره
بعضیا هم ۳۷ هفته و چند روز
بستگی به رشد جنین داره

سوال های مرتبط

مامان نیهان🩷🎀 مامان نیهان🩷🎀 ۳ ماهگی
مامان کوچولو🍼 مامان کوچولو🍼 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ودوم بارداری