خانما میگم ۳۸ هفته و ۴ روز سزارین میکنن؟

۱۰ پاسخ

اره من ۳۸ و ۵ روز زایمان کردم

از ۳۷ هفته بچه میشه به دنیا بیاد دیگه حالا هر شهری دکتراش یه جورن چیزی میگن

اره عزیزم چون شما ۳۸ رو پرکردین

ب من ۳۸ هفته و ۲ روز وقت داده

اره من پرسیدم دکتر گفت ۳۸ و نیم هفته سزارین میکنیم

اره میکنن

اره دیگه نرمالترین هفتش همینه

۳۸ تا ۳۸ و ۴ روز فکز کنم وقتشه

بله از 38 هفته و 3 روز ب بعد زایمان میکنن

اره بابا من ۳۷ بودم

سوال های مرتبط

مامان نیهان🩷🎀 مامان نیهان🩷🎀 ۳ ماهگی
مامان ❄دونه برف❄ مامان ❄دونه برف❄ ۶ ماهگی