اره من ۳۸ و ۵ روز زایمان کردم
از ۳۷ هفته بچه میشه به دنیا بیاد دیگه حالا هر شهری دکتراش یه جورن چیزی میگن
اره عزیزم چون شما ۳۸ رو پرکردین
ب من ۳۸ هفته و ۲ روز وقت داده
اره من پرسیدم دکتر گفت ۳۸ و نیم هفته سزارین میکنیم
اره میکنن
اره دیگه نرمالترین هفتش همینه
۳۸ تا ۳۸ و ۴ روز فکز کنم وقتشه
بله از 38 هفته و 3 روز ب بعد زایمان میکنن
اره بابا من ۳۷ بودم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.