سلام دوستان چند هفته سزارین میکنن

۲ پاسخ

من 38 هفته و 3 روز بودم

۳۸هفته و ۵روز

سوال های مرتبط

مامان نیلا
۱۴۰۴/۴/۴ مامان نیلا ۱۴۰۴/۴/۴ ۱۲ ماهگی
مامان 🩷 حلیا 🩷 مامان 🩷 حلیا 🩷 ۲ ماهگی
مامان ادرین مامان ادرین ۱۱ ماهگی