۸ پاسخ

من سی و هشت هفته و یک روز با حساب کتاب خودم بهم وقت داده
ولی با حساب nt میشه ۳۸ هفته و ۳ روز تقریباً

حتی تا ۴۰ جا داری دکترم گفته ۳۹ هفته و ۲ روز برم

از ۳۸ هفتگی ی روز هم بری تو ۳۸ کافیه
ولی بنظرم بزار بیشتر بگذره من ۳۷ هفته و ۶ روز کیسه آبم پاره شد زایمان کردم الان نوزادم شلی حنجره داره ریه اشم مشکل داره چون نارسه

تاریخی ک دکتر واسه من زده ۳۸ هفته و ۶ روزه

من سر دخترم ۳۸.۴ روز بود اینسری معلوم نیس

چراتا۳۹جاداری

تا،39هفته4روز

۳۹ هفته هم میکنن

سوال های مرتبط

مامان پرنسسعلی مامان پرنسسعلی ۹ ماهگی