۳۸ و ۴ روز
من 38و4 زایمان کردم
والله من 37هفته سزکردم
۳۸ و ۴ روز
من ۳۸ هفته و صفر زایمانمه
هر دکتری فرق میکنه
سزارین از ۳۸ هفته و یک روز نوبت میدن تا ۳۹ هفته
طبیعی هم که ۴۰ یا ۴۱
من 38ودوروز زایمان کردم چون فشارم بالا میرفت خیلی خطرناک بود ولی میگن مشکلی نباشه 38و5روز به بعد بهتره
۳۸هفته تمام سزارین ۴۰هفته تمام طبیعی
من ۳۸ هفته و یک روز
۳۸ کامل بشه.من ۳۸ و یک روز وقت داد بهم
آره.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.