خانما دکترا ۳۸ هفته و چند روز سزارین میکنن؟؟

۱۱ پاسخ

۳۸ و ۴ روز

من 38و4 زایمان کردم

والله من 37هفته سزکردم

۳۸ و ۴ روز

من ۳۸ هفته و صفر زایمانمه

هر دکتری فرق میکنه
سزارین از ۳۸ هفته و یک روز نوبت میدن تا ۳۹ هفته
طبیعی هم که ۴۰ یا ۴۱

من 38ودوروز زایمان کردم چون فشارم بالا می‌رفت خیلی خطرناک بود ولی میگن مشکلی نباشه 38و5روز به بعد بهتره

۳۸هفته تمام سزارین ۴۰هفته تمام طبیعی

من ۳۸ هفته و یک روز

۳۸ کامل بشه.من ۳۸ و یک روز وقت داد بهم

آره.

سوال های مرتبط