امروز وارد ۳۴ هفته شدم ، اصلا شکم ندارم

تصویر
۱۰ پاسخ

وزن نینیت چقدر گلم اندازه شکم مهم‌نیس

خوبه ک ولی خودت ماشالا انگار قدبلندی خب بچه تو پهلوهاته
قد بلندا اکثرا شکم خاصی ندارن
هرچی قد کوتاه تر و چاق تر شکم بزرگ تر

منم ندارم از قبل بارداری هم شکم نداشتم

خیلی خوبه من با این شکم گنده اصلا نه میتونم راه برم نه کاری انجام بدم دیگه خسته شدم🥲

چقد خوب😍

منم همینم

منم ندارم رفتم بهداشت گفتن یا رحمت پایین اومده یا بچه ات کم وزنه
ترسیدم رفتم سونو گفت همه چی خوبه
جثه و ژنتیک و فرم شکمت اینجوریه

من هم شکم ندارم هشت ماه هستم

خانوما بخاطر مقررات گهواره و تایمی که گذاشته،توی ایتا گروه تشکیل شده تا با خیال راحت در کنار تبادل اطلاعات،کنارهم خوش بگذرونین،برای ورود به گروه توی ایتا به این آیدی پیام بدین تا اد بشین ys1023

خوبه دیگه
نگران وزن نی نی هم نباش
اون وزنشو میگیره

سوال های مرتبط