بیمارستان تامین اجتماعی رسیدگیش بهتره یا دولتی ها؟

۷ پاسخ

تامین شهرماعالیه واقعن حتی ازخصوصیاتمیزتره وامکانات و رسیدگیش بیشتره

خیلی حرف زدم ببخشید😁🙈❤️❤️❤️😘

والا من تجربه ۳تا بیمارستان دولتی رو دارم.بیمارستان تامین اجتماعی شهریار قسمت زایمانش خوب بود پیگیرن.بیمارستان کمالی بینهایت شلوغ و پرسنلش همش باهات دعوا دارن مخصوصا با دکتراش که اصلا نمیشه حرف زد ۱۰ روز اونجا بستری بودم بخاطر بارداری خارج از رحم.بیمارستان تامین اجتماعی امام رضا تو اسلامشهر عالی بودن ۳سال پیش اونجا کورتاژ کردم دکترمم که ماه بود واقعا واسه زایمانمم میخوام برم پیشش.بیمارستان میلادم ۱۳سال پیش خواهرم میرفت پیش دکتر و زایمانش و یکماهم خواهرزادم تو دستگاه بود بخاطر اینکه ریه هاش کامل نشده بود.خواهرم راضیه.بیمارستان اقبال تو تهران رو همسایمون خیلی ازش تعریف میکنه بچش اسفندماه بدنیا اومده.زنگ زدم چند روز پیش هزینه سزارین رو پرسیدم با بیمه تامین اجتماعی۴۰ تومن.

تامین اجتماعی

خصوصیا

تامین اجتماعی

اینجا رسیدگی تامین اجتماعی بهتره

سوال های مرتبط