مشکل منم هست وابسته شدید پستونک وشیشه
من خوب گرفته بود روزها فقط بهش غذا میدادم شیشه شیرش رو قایم میکردم نبینه شبها بعضی وقتها پیشم بدون شیر میخوابید بعضی وقتها میخواست مریض شد باز مجبور شدم شیر بدم بهش
من تدریجی از ۱۸ ماهگی شروع کردم
تعداد دفعات کم کردم و برای وعده شب هم سعی کردم یکی دوساعت قبل خواب بدم تا خوابش بهم نریزه
الان خداروشکر دوماه از شیر گرفتم
کم کم بگیر یهویی نه
عزیزم شیرپاستوریزه ماجان پرچرب بگیر
روزی ۲۱۰تا بده
جایگزین شیرکن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.