۹ پاسخ

بریز تو شیشه شیرش
سر شیشه شماره یک هم بزار براش که نپره گلوش

چند بار با لیوان بهش دادم داشت خفه میشد دیگه با شیشه کوچیک

منم با شیشه شیر میدم بعضی وقتا هم با قطره چکون
ولی انگار اصلا آب دوست نداره🫠

اره منم بهش اب میدم
بالیوان یا قطره چکون

من ابجوش ولرم با شیشه میدم برا اینکه سردلش صاف بشه
آب جوشیده سرد شده با قاشق میدم و تو لیوان الان تو لیوان بیشتر میدم که با لیوان خوردنم یاد بگیره

با شیشه ۳۰سیسی اب جوشیده ولرم بعد هر غذا میدم بهش

من با قطره چکون میریزم تو دهنش چون چندوقته شیشه رو بد میگیره و دوست نداره، دهنشو سفت میبنده

با قطره چکون یا لیوان تا یاد بگیره😁😁

اینطوری😁

تصویر

سوال های مرتبط