۷ پاسخ

خانما تورو خدا از ترس دارم میمرم
الان بم گفتن ک ورن دورروا وشکم جنین نسبت به بفیه بدنش کمتر هست باید چکاررکنم

وزنش یکم کمه

اگر مشکلی باشه خودشون بهت میگن. وزن بچه الان مهم نیست تو ماه آخر وزن میگیره.

هم مایع دور جنین هست که طبیعی هستAFI

جفت قدامی
موقعیت جنین جهتش به چپ هست
جنسیت هم دختره
آخری هم که ضربان قلبشه

وزنش یکم کمه

جفت قدامی..ضربان قلبش هست..مایع آمینوتیک هست وزنش هست..خوبه

سوال های مرتبط

مامان شایان کوچلو🥹❤️ مامان شایان کوچلو🥹❤️ ۱۱ ماهگی