کسی اینجا تازه بچس ابله مرغون گرفتع؟

تصویر
۴ پاسخ

اره دختر من الان ۴ روزه گرفته
۲ سالشه
بدنش دون زده
اولی آبریزش و تب داشت الان شکرخدا تب و آبریزش قطع شد ولی همچنان دون میزنه و میخارونه بدنشو

دختر من پارسال تیر ماه گرفت

اره دختر من داره الان

دخترم تقریبا ۱۵ روز پیش گرفت الانم پسرم از صب بدنش ریخته بیرون نیازه ببرمش دکتر؟

سوال های مرتبط

مامان سامیار👼👶 مامان سامیار👼👶 ۳ سالگی