اره دختر من الان ۴ روزه گرفته
۲ سالشه
بدنش دون زده
اولی آبریزش و تب داشت الان شکرخدا تب و آبریزش قطع شد ولی همچنان دون میزنه و میخارونه بدنشو
دختر من پارسال تیر ماه گرفت
اره دختر من داره الان
دخترم تقریبا ۱۵ روز پیش گرفت الانم پسرم از صب بدنش ریخته بیرون نیازه ببرمش دکتر؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.