بچه من دو سال و نیمه ده کیلو از وقت راه افتاد و همش مریض شد هی وزن گرفت هی لاغر شذ
دقیقاااااا دختر منم حتی صد گرمم بالا نیومد نمیدونم بخاطر شیطنته یا چیز دیگس
دخترمنم ۲۰۰گرم زیاد شده بود فقط
اگر اشتها نداره دکتر ببری بهش زینک میده
بیشتر غذامیخوره یاشیر؟؟میش بهم بگی چون منم همین مشکل و دارم
طبیعیه انقدر ورجه وورجه میکنن همین که لاغر نمیشن خوبه پسر منم ۱۰۰ گرم اضافه کرده کلا بعد یه سالگیش
میخوای چیکار چاقش کنی دختر باید ظریف باشه غذای مقوی بده بنیه اش قوی باشه
واا دیگه خوبه تا دوسالگی یک یا دو کیلو وزن میگیره
عزیزم بچه ها بعد یک سال میبینی اضاف میکنن 100گرم اینا ب زور چون دندون در میارن بازیگوشن راه میرن منم یک سالگی، 11*800بود 15ماهگی بردمش 12بود😂
البته8تا دندون پشت سر هم در اورد داغون شد بچم و مریضی و فضولی بیش از حدش ی جا بند نمیشه
دخترمنم همینه از بس یجا نمیشینه فقط دائم دارع راه میره
اگه سالمه خداروشکر دیگه اذیت نکن خودتو ماهانم ۱۰/۲۰۰
انقد اینجا دیدم میگن بچه ۱ سالشون ۷/۸ کیلو هست
من دیگه بیخیاله وزنش شدم🫤🫢
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.