۵ پاسخ

برای من اول ۶ بود بعد گفت تکرار کن بعد پنج روز شد۱۲۰

خدارو شکر عزیزم زود رفتی واسه آزمایش استراحت کن دو یا سه روز دیگه یا یه هفته دوباره تکرارش کن

میره بالا مطمئن باشه برای من اول ۳۳ شد با ی روز تاخیر
بعدش شد ۵۴۸

عزیزم به تست اصلا اعتمادی نیست مهم ازمایش هستش
حالام منفی نشده که ناراحتی
مشکوک هستش دوباره باید تکرار کنید
یا زود رفتین برای ازمایش یا هم اینکه امکان داره بارداری شیمیایی بوده باشه

چرا حالت بده گلم

سوال های مرتبط

مامان جـانـا🎀💕 مامان جـانـا🎀💕 ۱ ماهگی
مامان فندوق مامان🌰😍 مامان فندوق مامان🌰😍 هفته هشتم بارداری