۷ پاسخ

نیستاتین بگیر

من با این جواب نداد یچیز بهتر دکتر داد اما انداختمش اسمش هم یادم نیس

برفک زده قطره نیستاتین هر۶ساعت ۱۵قطره تا هفت روز بده تا خوبشه

اسم قطرشو یادم نیست وگرنه بهت میگفتم بخری بزنی

سلام برفک زده دختر منم اینجوری شد دکتر گفت چون همه چیو میکنن تو دهنشون این ماه اینجوری میشه

سلام برفکه حتماً ببرین دکتر

سلام فک کنم برفک باشه

سوال های مرتبط

مامان ویام گردالی🩵⚽️ مامان ویام گردالی🩵⚽️ ۱۳ ماهگی
مامان 🧿❣️شروین❣️🧿 مامان 🧿❣️شروین❣️🧿 ۷ ماهگی
مامان کنجد❤️ مامان کنجد❤️ ۱۶ ماهگی