من برا خودمم حوصله ندارم بزنم
به نظرم ضرر داره نزن
بزن.
لاک نمازی بزن عکس گوگولی بگیر بعد پاک کن
نه بلوغ زودرس میاره
انگار خودش هم خیلی دوست داره لاک بزنه😍😍😍😍خوردنی😋😍
نزنید بهتره
آخه تو لاک مواد مضر هست که از طریق ناخن جذب میشه و برای بچه خوب نیست
هرچند که نمیشه منکر خوشگلی لاک روی ناخنای فسقلیشون شد ولی خب خوب نیست دیگه
نزن🫠😅🥲
خودت رو کنترل کن لاک از مواد متشکل نفتی و بنزوواتی هست برای نوزاد و کودک ممنوعه ،همینطور بو و رنگش هم میتونه حساسیت ایجاد کنه
دقیقا سوال منم هست که میتونم لاک بزنم یا نه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.