خیلی دوس دارم لاک بزنم پای دخترم بزنم؟ 🥹

تصویر
۸ پاسخ

من برا خودمم حوصله ندارم بزنم
به نظرم ضرر داره نزن

بزن.

لاک نمازی بزن عکس گوگولی بگیر بعد پاک کن

نه بلوغ زودرس میاره

انگار خودش هم خیلی دوست داره لاک بزنه😍😍😍😍خوردنی😋😍

نزنید بهتره
آخه تو لاک مواد مضر هست که از طریق ناخن جذب میشه و برای بچه خوب نیست
هرچند که نمیشه منکر خوشگلی لاک روی ناخنای فسقلیشون شد ولی خب خوب نیست دیگه
نزن🫠😅🥲

خودت رو کنترل کن لاک از مواد متشکل نفتی و بنزوواتی هست برای نوزاد و کودک ممنوعه ،همینطور بو و رنگش هم می‌تونه حساسیت ایجاد کنه

دقیقا سوال منم هست که میتونم لاک بزنم یا نه

سوال های مرتبط

مامان یزدان و یامین مامان یزدان و یامین ۷ ماهگی
مامان دخملی مامان دخملی ۱۵ ماهگی
مامان آوینا🩷🐣 مامان آوینا🩷🐣 ۱۶ ماهگی