۵ پاسخ

اگه کنترل نشه باعث خونریزی و سقط میشه

آره اگه قرصش نخوری باعث سقط میشه برای من همینجور شد نمیدونستم تیروئید دارم دارو نمیخوردم سقط که شد دکتر گفت بخاطر تیروئیدت بوده

دوستم تیرویید داشت، بچش الان عین یه تکه گوشت فقط به سقف نگاه میکنه، خدا نصیب نکنه به حق علی

بله خیلی خطرناکه باید کنترل بشه و دارو مصرف کرد هرچه زودتر

کنترل کنی دارو بخوری نه❤️

سوال های مرتبط

مامان نخود مامان نخود هفته سی‌ودوم بارداری
مامان یسنا مامان یسنا هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان ترگل ❤️🐣🥹 مامان ترگل ❤️🐣🥹 هفته دوازدهم بارداری
مامان 🍓Ꮯiιᥱɠi𐌼🍓 مامان 🍓Ꮯiιᥱɠi𐌼🍓 هفته بیست‌وچهارم بارداری