اگه کنترل نشه باعث خونریزی و سقط میشه
آره اگه قرصش نخوری باعث سقط میشه برای من همینجور شد نمیدونستم تیروئید دارم دارو نمیخوردم سقط که شد دکتر گفت بخاطر تیروئیدت بوده
دوستم تیرویید داشت، بچش الان عین یه تکه گوشت فقط به سقف نگاه میکنه، خدا نصیب نکنه به حق علی
بله خیلی خطرناکه باید کنترل بشه و دارو مصرف کرد هرچه زودتر
کنترل کنی دارو بخوری نه❤️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.