۹ پاسخ

روغن نباتی

خب شاید زیاد میزنی
من کرم الوینا میزنم عالی

آردن.

زینک فیروز بگیر

هیچی مثل آردن خوب نیست

منم دخترم دیگه در حد پختگی سوخته بود همه پمادارو امتحان کردم. از زینک گرفته تا کالاندولا و انواع کرم خیلی سخت بود

کالاندولا

اگر سوختگی داره فقط سودوکرم
پیشگیری چیزای مختلفی هست

من پسرم اسهال بود چند روز براش پودر فیروز زدم واقعا عالی بود دوروزه خوب شد

سوال های مرتبط

مامان دختر کوچولو🩷🎀 مامان دختر کوچولو🩷🎀 ۱۳ ماهگی