شیرخشک پوشک سرلاک شیرخشک

تصویر
۵ پاسخ

خودت مقصری ها😐

ای بابا برگشتنی باهاش آشتی کن چیز مهمی نبوده

خب دست تو کشید تو اسانسور گفت من دارم باهات شوخی میکنم ماجرا خوب تموم شد آشتی نکردین؟

🤣🤣🤣🤣کاش همه دعواهامون اینجوری بود

عب نداره... منم دلخورم فعلا از همسرم
هرچی میاد پیشم باهام حرف میزنه تو در و دیوار جوابشو میدم

سوال های مرتبط

مامان آریا😍 مامان آریا😍 ۱ سالگی
مامان متین(فلفل🌶) مامان متین(فلفل🌶) ۱ سالگی