خودت مقصری ها😐
ای بابا برگشتنی باهاش آشتی کن چیز مهمی نبوده
خب دست تو کشید تو اسانسور گفت من دارم باهات شوخی میکنم ماجرا خوب تموم شد آشتی نکردین؟
🤣🤣🤣🤣کاش همه دعواهامون اینجوری بود
عب نداره... منم دلخورم فعلا از همسرم
هرچی میاد پیشم باهام حرف میزنه تو در و دیوار جوابشو میدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.