۳ پاسخ

رازیانه نیم کوب کنید با آب جوش دم کنید بخوری دل دردش خوب میشه برا نفخ عالیه

در جهت عقربه های ساعت ماساژ بده

شکمش رو نرمش بده و با پاها ورزش کن بادش خالی بشه،من روغن زیتون هم میزنم به شکم و نافش و چربش میکنم و با حوله و دستمال گرم میپیچمش

سوال های مرتبط

مامان ارغوان🌸 مامان ارغوان🌸 ۸ ماهگی