۱۷ پاسخ

من هنوز نشدم

من دو ماه ونیم بعد زایمانم ،زایمانم سزارین بود

با اینکه شیر خودمو میدم ولی حدودا پنجاه روز بعد از سزارین

منم نشدم هنو

منم هنوز نشدم

با اینکه شیر خودمو میدم 😐😐3 ماه بعدش

عزیزم من شیر ندادم بعد از ۴۰ روز
خواهرم شیر خودشو میداد بعد از دوسال

منم هنوز نشدم تهوع دارم و حس سنگینی شکمم دوبار بیبیجک زدم منفی بوده دیگه نمیدونم چمه شماهم تهوع دارین؟

منم هنوز نشدم

منم هنوزنشدم

فعلا که نشدم

دقیقا بعد از ۴۰روز پاک شدم دوباره ۲۰روز بعد سر موعد قبل بارداریم پرسود شدم

من بعد ۴۰ روز

۳ماه اونم رفتم دکتر معاینه روز بعدش ماهانه شدم

من 5 ماه تمام که شد تو 6 ماه شدم

من تا ۱سال و نیم که شیر دادم نشدم

۲ ماه

سوال های مرتبط

مامان کوچولو بچه🩵👶 مامان کوچولو بچه🩵👶 ۷ ماهگی