خانما کیدی لاکت چطوری بدم بچم اسهال داره

۳ پاسخ

تو شیر یا ماست

داخل فرنی یا ماست بریز

با اب قاطی کنی بهتره اما اگر نخورد با شیرش فقط وقتی درست میکنی یک ربع وقت داری بهش بدی بعدش فایده نداره

سوال های مرتبط

مامان ماهلین و تودلی مامان ماهلین و تودلی هفته سی‌ام بارداری
مامان میران 🐣 مامان میران 🐣 ۱ سالگی