۶ پاسخ

روبیکا شعبه دوم شبکه خبره فقط میگه ما زدیم ما ترکوندیم ما کشتیم

تو خود امریکام خبر درست نمیدن ناموسا 😂

صابرین نیوز

دوتا بود خیلی خوب بوذ نامردا پروندن نذاشتن خبر بگه 🥲

خبرگذاری انصار

اخبارراست

سوال های مرتبط