سوال های مرتبط

مامان دلوین مامان دلوین ۱۴ ماهگی
سلام
من پنجم عید پریود میشدم بعد از قبلش قرص خوردم که دورتر پریود بشم یعنی تو عید نشم اذیت میشدم
ی بسته و حدودا نصفی قرص خوردم بعد جمعه هفته گذشته دیگ قرص نخوردم تا پریود بشم ۶ روز بعد از اینکه قرص نخوردم یعنی ۴ روز پیش لکه بینیم شروع شد فقط در حد لکه بود منی که همیشه از روز اول پریودم خونریزی داشتم اینبار فقط همون لکه بود تا شب همون روز که شروع شده بود رفتم نوارم رو عوض کنم دیدم دوتا چیز حالت گوشت مثل پرده نازک سفید با رگه ای خونی افتاده بود داخل نوارم خیلی ترسیدم تا فرداش رفتم دکتر پزشک خانواده گفت باید بری سونو رفتم سونو گفت هیچی نیس رحمت پاک پاک هس اونم هرچی که بوده کنده شده
ولی خب دیگ پریودیم نیومد فقط همین در حد لکه میاد دیگ پیشر تا حالام قطعه قطع شده نمیدونم از چیه خودم میگم اگ باردار بوده باشم شاید هنوز زوده که داخل سونو نشون نداده
اینم بگم وقتی این ماه از قرص استفاده کردم رابطه محافظت نشده هم داشتم


بچه
پوشک
مای بی بی
شیر خشک
قطره اهن