۱۱ پاسخ

اینجا ایرانه و...

عزیزم اینجا ایرانه همه چی روزانه گرون میشه خوبه باز پیدا کردید من اخیلی قبل از جنگ دیگه پیدا نکردم وفقط پاستوریزه میدم

منم نان میدم

ازاد ایتقدره از هم قبلا همین قدرا بود یارانه ی ارزون تره باید میگفتی ثیت کنهوبهت بده

من الان ۲۰ تا آزاد خریدم۵۵۰۰👐🏻🚶🏻‍♀️💔

اره گرون شده....ما چند وقت شهرستان بودیم میگشتیم نبود...بعد یه جا رفتیم گفت دارم ۵۰۰تومن...ماهم مجبوری گرفتیم...

مگه چند بود همیشه شوهرم میگیره

اره گرون شده دوباره 😔😔

منم نان میدم

واقعا دیگه نمیصرفه قوطی نصفش خالی

نتیجه جنگ....

سوال های مرتبط

مامان قندو نبات مامان قندو نبات ۱ سالگی