خانما این مولتی ویتامین خوبه مارکش؟

تصویر
۵ پاسخ

من از ۴ ماهگی دکترش اینو داذ

من همینو میدم دکترش گفت

دکتر پسر منم ازاین براش نوشت خوبه انگار اشتهاشم زیاد کرده ولی اویفر بهش میدادم اسلن اشتها نداشت

بله خوبه ویوا کیدز

من از شیش ماهگی همینو میدم ب دخترم

سوال های مرتبط

مامان دلوین🤍 مامان دلوین🤍 ۱ سالگی
مامان 🍏گوجه سبز🍏 مامان 🍏گوجه سبز🍏 ۱ سالگی
مامان 💜💜دلوینم💜💜 مامان 💜💜دلوینم💜💜 ۱۱ ماهگی