۳ پاسخ

همه ی شربتا فکر کنم بعد باز شدن یه ماه تاریخ انقضا داشته باشن

تا جایی که اطلاع دارم همه ی مکمل ها و دارو های بچه ها تا یک ماه بعد باز شدن مهلت دارن

یک ماه گلم

سوال های مرتبط