۴ پاسخ

من میدم

۱ سال به بعد

لام مامانا من سر آرامش خیلی دیر حس کردم زیر نافم ی چیزی هست 9 هفته بودم حالا واسه این زیر نافم ی چیزی حس میکنم گاه سفت میکنه خودشو خیلی آرامش گرد بود این کشیده هست میترسم بخدا یعنی بچه هست هفته ام ک. پاین هست یعنی این خدای

بده بخوره

سوال های مرتبط