نمک از کی مجازه توی غذا؟؟؟


فرزند پروری شیرخشک

۱۲ پاسخ

از ابتدای یکسالگی ب میزان خیلی کم

یکسالگی

من از اولش میدادم
ینی ۷ ماهگی

یک سال

از یه سال من نزدیک یه ماه به بعضی غذاهاش میزنم آخه دلارز خیلی ادا اتفار داره تو غذا خوردن

من از اول میریزم ولی کم

من از اول که غذارو براش شروع کردم کمی نمک صورتی میزدم الانم که غذای سفره میدم بهش

نمک و شکر بعد یکسال ..‌سعی کن به غذا کم نمک عادت کنه شکر من هنوز ندادم ضرر شکر هم دست کم از نمک نیست

من آزار غذای خودمون میدم بعضی وقت ها خیلی کم هم گاهی تو غذاهاش میریزم

یک سال به بعد به مقدار کم

من از اول یکم میزدم به غذاش

من هنوز ندادم بهش

سوال های مرتبط

مامان مِلی خانوم مامان مِلی خانوم ۱۶ ماهگی