۷ پاسخ

منم روزی ۴تا میخورم سه ماهه

این قرص کاربردش چیه؟

من روزی یه دونه به بدبختی میخورم بهم نمیسازه

تنبلی داری؟

به منم چهارتا داده

من روزی دوتا میخوردم دوماه خوردم

با توجه ب نیاز بدنت داده دیگ

سوال های مرتبط