ینی میگین عبدل آباد تهران نرم سیسمونی بخرم ؟؟

۹ پاسخ

من اکثرا همه رو از اونجا گرفتم

الان ک نرو سکته میکنی

خوبه؟

عبدل اباد خود بود خیابون احد پره خیلی خوب بودن

چرا؟ خیلیم خوبه

اقا بزرگ خیلی تنوعش بیشتره

من عبدل اباد خریدم همه رو

خوبه که هم عبدل اباد هم هم آقا بزرگ تو کهریزک

چرا نری؟

سوال های مرتبط

مامان آیهان بالام مامان آیهان بالام ۷ ماهگی
مامان بچه جونم🩵 مامان بچه جونم🩵 ۴ ماهگی