شیکر.
خرد کن،غذا ساز
با یک الک
منم با آسیاب کن انجام میدم خیلی خوب یکدست میشه
یکم رقیق از رو گاز برمیدارم بعد که یکدست شد دوباره می ذارم کامل غلیظ بشه
بااین الک های توری هست بااونا
من ک با قاشق له میکنم ولی با مخلوط کن هم میشه
تو تاپیک های یکی دیدم نوشته بود با قاشق له کن بعد از صافی رد کن
با اسیاب کن انجام میدم خوب میشه
اخه مخلوط کن بزرگه
گاهی هم با پشت چای صاف کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.