۳ پاسخ

من چند بار با این میکس کردم الان با پست قاشق یا گوشکوب معمولی لهش میکنم

با اونم میشه
دکتر پسرم میگفت با پشت قاشقم له کنی اوکیه ، چون ما میخوایم بچه جویدن یاد بگیره و بافت دار باید باشه غذا

همین دستگاه یه اسیاب داره کوچیکه من با اون میکس میکنم

سوال های مرتبط