اره خیلی
بخاطر شیردهی هم هست
از بعد زایمان یه لا و یه در شدم تمام نقطه ب نقطه بدنم درد میکنه 😂
قرص اهن کلسیم ویتامین دی دکتر گف تا شش ماه بعد از،زایمان بخور ک نمیخورم😂
ویتامین دی بخور خوب میشی
اره بلند میشدم از جام اشکم درمیومدم خداروشکر رفته رفته خوب شدم
اره خیلی.کلی ام مکمل میخورم تاثیرنداره.دکترم رفتم ازمایش و عکس فرستاد چیزیم نبود
اره قرص كلسيم و ویتامین دی مصرف کن
بله منم همینطوری زانو درد شدید شدم
اره منم همینطورم
خیلی شدید
نه عزیزم
من اره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.