۱۱ پاسخ

اره خیلی
بخاطر شیردهی هم هست

از بعد زایمان یه لا و یه در شدم تمام نقطه ب نقطه بدنم درد میکنه 😂
قرص اهن کلسیم ویتامین دی دکتر گف تا شش ماه بعد از،زایمان بخور ک نمیخورم😂

ویتامین دی بخور خوب میشی

اره بلند میشدم از جام اشکم درمیومدم خداروشکر رفته رفته خوب شدم

اره خیلی.کلی ام مکمل میخورم تاثیرنداره.دکترم رفتم ازمایش و عکس فرستاد چیزیم نبود

اره قرص كلسيم و ویتامین دی مصرف کن

بله منم همینطوری زانو درد شدید شدم

اره منم همینطورم

خیلی شدید

نه عزیزم

من اره

سوال های مرتبط