دختر منم امروز به دنیا اومد ♥️

۴ پاسخ

عزیزم ۱۷ شهریور رفتی؟راضی بودی؟گاز انتونکس داشت؟

مبارک باشه عزیزم 🥰
طبیعی بودی یا سزارین؟کدوم بیمارستان؟ بیمه ات چی بود؟ هزینه چندگرفتن؟

مبارکه عزیزم انشالله خوش قدم باشع

وای مبارکع قشنگممممم.😍😍😍

سوال های مرتبط

مامان ماه کوچولو مامان ماه کوچولو ۷ ماهگی
مامان دلنیا🥰 مامان دلنیا🥰 روزهای ابتدایی تولد
مامان مهریماه مامان مهریماه ۹ ماهگی
مامان مهدا مامان مهدا ۵ ماهگی
مامان روژان🩷 مامان روژان🩷 ۱ ماهگی
مامان دلانا خانوم مامان دلانا خانوم ۱ ماهگی
مامان دانیال و دریا مامان دانیال و دریا روزهای ابتدایی تولد
مامان ملیسا و پناه مامان ملیسا و پناه ۱۳ ماهگی