۲ پاسخ

من میخوام برم آریا بیمارستان تمیز و خلوتیه رسیدگیشونم خوبه بچه اولمم سال ۹۷ اونجا به دنیا آوردم راضی بودم

من قرارع برم اونجا زایمان کنم ولی یشب انقباض داشتم رفتم خعلییی بیمارستان خلوت و تمیزی بود ماماو اینام خعلی رسیدگیش خوب بود

سوال های مرتبط