بچه های شما هم هنوز گریه میکنن؟؟

۱۶ پاسخ

بله شدیدتر از قبل😂

اره مگه قراره نکننن

نه آرومه ازوقتی به دنیا اومده همین جوری بوده اذیت کن نیست

شدید تر از قبل

ادم بزرگ ناراحت میشه گریه میکن بچه است دیگه

بله بیشتراز قبل
هیچکدوم از گریه هاشم دلیل محکمی نداره مثلا
ابو نریز گریه ،مواظب باش نشکنه گریه
آب خوردن گریه ،غذا گریه ،جیش داری گریه ،پی پی میکنی گریه، دست میشوری گریه،موهاتو شونه کنم گریه.....

پسز من از ۱۸ ماهگی تا حالا اینطوریه لجباز نق نقو هر چی میگه من گفتم همونه

مغزمو انگار انداختن تو چرخ گوشت از دستش وای

گریه همراه با جیغ بنفش

پسر من گریه نمیکنه فقط دااااااد میزنه🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

بشدت

خانوما من یه دختر عمو دارم سه سال و نیم داره
غذا هرررچی جلوش بزاری میخوره اصلا گریه نمیکنه آرومه
وابستگی نداره و بسیاااار خوش اخلاقه
مستقل و هرکاری بخواد خودش انجام میده
هروقت اونو میبینم بیشتر ناامید میشم اون انگار ۷ سالشه مهدیار ۱ سال😮‍💨

بیشتر گریه مارو درمیاره😂😂😂

بله 😵‍💫🤕

لجباز و ی دنده😑

تا دلت بخواد🤣

سوال های مرتبط