۶ پاسخ

خوشا به حالت
آرزوی همچین شبهایی دارم 😁

خوش بحالتون … دختر من هر یه ساعت یه بار بیدار میشه و فقط با شیر میخوابه. تا میام یکم تلاش کنم بهتر شه میخواد دندون دربیاره باز برمیگرده حالت اول

دختر منم بیدار نمیشه ولی من خودم بیدار میشم بهش میدم آخه در طول روز خوب شیر نمیخوره

من دیر بخوابونم پا نمیشه اما اگه زود بخوابونم چرا
دکتر گفت ۹ بخوابه دوبار بیدار شدن نرماله و اشکال نداره خب دختر من ۹ بخوابه یه بار پا میشه فقط

الهییی
ینی ۸ ماهه شبارو بیدار میشدی؟؟؟
پسر من از همون اول خوش خواب بود🥴
بزور بیدار میکردم شیر بخوره
انقد میزدمش تا بیدار شه
بعد دیگه رفته رفته بعد دوماه دکتر گف بیدارش نکن
یکو دو شب تخت میخابیم تا ده صب😂

چه خوب شام چی میخوره

سوال های مرتبط