۱۹ پاسخ

دخترا بدون نسخه دکتر ضرر نداره که بخورم؟ میخام لاغر شم

من خوردم برام فایده نداشت

لاغر نمیکنه فقط‌قند میندازه
برعکس قند بیفته پرخوری میکنی

سایتوتک استفاده کردی گلم؟

من خوردم وزن نگرفتم دیگه

من خوردم چاقترم شدم

قرص زیره و لیمو باریج بگیر گیاهی هم هست ضرر نداره

به من دکتر زنان داده بود ی مدت میخوردم تو لاغری تاثیری که نذاشت هیچ همش حالم بد میشد و معده درد داشتم و دایم قندم میوفتاپ

من خوردم یکم کم کردم ولی دیگ نخوردم

من متفورمین خوردم فایده نداشت الان دارم اسپارتینا میزنم تو دو هفته ۴ کیلو کم کردم ولی از سایز خیلی بیشتر نشون میده

من
البته با رژیم
رژیمم سخت نبود ولی بیشتر قرصه اشتهامو کور کرد ۸ کیلو کم کردم

یعنی من واقعا از قرص متفورمین ک چاق نمیشه این روزا یجوری لاغر شدم خودم از خودم خوشم نمیاد
اصلا اشتها ندارم بخصوص وقتی وارد دوره پی ام اس میشم دوماه متفورمین خوردم پ بگو بخاطر اونه

من دکترم بهم داد
و از اون موقع وزن ک نمیگیرم هیچی
میل به غذا ک ندارم هیچییی
بهم نمیسازه تهوع میگیرم
وزنمم ۲ کیلو کم شده نمیدونم برای متفورمین یا ن

تيروييد نداري اسپارتينا بزن

متفورمین من دوستم ی مدت کمی خورد درسته لاغر شد ولی خیلی غیر طبیعی لاغر شده

خیلیا دارن راجب متفورمین صحبت میکنن که اشتهاشون کم شده ، واییییی منم دارم مصرف میکنم پس واسه همینه ک اشتهام صفر شده 🥺🥺

متفورمین واسه چیه
مامانم برا فشارخون یا قند میخوره فکنم😂😂

من...

..........

سوال های مرتبط

مامان 🐣   ❤️ مامان 🐣 ❤️ هفته هفدهم بارداری
مامان 🐣   ❤️ مامان 🐣 ❤️ هفته هفدهم بارداری