دیروز رفتم دکتر سرویکسم 27 بود چیکار کنم پایین تر نیاد؟؟

۶ پاسخ

فقط استراحت کن یاپساری بزارر دکترت چی گف

سرکلاژ نکنی شاید ریسک باشه و همیشه تو استرس باشی

ببین دکتر چی بهت میگه همونو انجام بده

استراحت كن و شياف و امپول
منم سرويكسم شده بود٢٦
دو هفته استراحت كردم
رفت بالا
تاپيكامو ببين

سرکلاژ کن

سرکلاژ

سوال های مرتبط

مامان نورقلــبم💫پسرم🩵 مامان نورقلــبم💫پسرم🩵 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان سپــــهر مامان سپــــهر هفته بیست‌ودوم بارداری