عزیز منم ذخیره تخمدانم 1/69 بود آی یو آی کردم نشد ولی بعد چهار ماه بدون دارو و بصورت طبیعی باردار شدم
ذخیره پایین میشه یایسگی زودرس
اگ اولشه اره با دارو میتونی باردار بشی
اما اگر دو سه سال گذشته خودتو اذیت نکن برو تخمک اهدایی تا جونی و بدنت میتونه بگیره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.