۶ پاسخ

من که نگرفتم مگه دیوانه ام پولمو خرج کنم واسه خودش چیزی میخرم

والا میگن میگیرن جشن ۱۰روزگی ولی من راضی نیسم هزینه ها خیلی زیاده

نه نگرفتم

ن ب نظرم فقط بار اضافی رو شونه پدر و مادر و خود بچه هس، بچه ۱۰ روزه خیلی ضعیفه برای مهمونی

منم تا الان فقط سال به سال تولد گرفتم اونم فقط خودمون بودیم ولی حتما جشن تکلیف دخترمو بزرگ میگیرم .
پسرم هم تو راه دنیا بیاد سال به سال براش میگیرم .از همین اول ریختو پاچ کنی همونجوری تربیت میشن.مذهبی هم نگاه کنم اگر الگو درستی بخوام انتخاب کنمو به بچم یاد بدم سعی میکنم از تجملات دورش کنم،وقتشو با مطالعه بگذرونه بجاش پولای اضافه کمک مستضعفین کنه. دنیا به هیچ دردی نمیخوره، آخرتشو بچسبه. ان شاءالله
هممون عاقبت بخیر بشیم.

بچه دنیا بیاد یا هفته میگیرن یا ۰ا روزگی اونم باشرایط اقتصادی الان نمیشه گرفت من که نگرفتم

سوال های مرتبط

مامان ayhan🌛👼 مامان ayhan🌛👼 ۴ ماهگی