خانما ناخنای بچه هاتون رو گرفتید؟

۴ پاسخ

آره عزیزم
ولی با سوهان کوتاه کنی بهتره
تیز نمیشه

با سوهان برقی کوتاه کردم
از ناخن گیر میترسم

آره رو صورتش چنگ میندازه دستکش هم نگه نمیداره من میگیرم

بله ۵ روزگی

سوال های مرتبط

مامان ayhan🌛👼 مامان ayhan🌛👼 ۴ ماهگی
مامان علي اصغر 👼🏻🧸 مامان علي اصغر 👼🏻🧸 ۱۰ ماهگی