خانما
واکس یک سالگی سخته خیلی استرس دارم

۴ پاسخ

خیلی سبک و آسونه ولی بعدش اشتهاش کم میشه بچه من از بعد واکسن هیچی نمیخوره

خیلی خیلی راحته

اصلا

پسرم دیروز زد اصلا انگار ن انگار واکسنی زده حتی پاراکیدم ندادم بهش

سوال های مرتبط

مامان ویهان مامان ویهان ۱۴ ماهگی
مامان عسل و دلسا مامان عسل و دلسا ۱۶ ماهگی
مامان یاسمین مامان یاسمین ۱۳ ماهگی