سلام خانماواکسن یک سالگی دردداره خیلی استرس دارم

۳ پاسخ

نه خیلی راحت

یک سالگی از همه واکسنها راحتره

نه زیاد

سوال های مرتبط

مامان نیلماه 🌙🩷 مامان نیلماه 🌙🩷 ۱۴ ماهگی
مامان حامی مامان حامی ۱۷ ماهگی