خانما واکسن یک سالگی سخته ؟

۸ پاسخ

نه خیلیم راحته

باید سرما خوردگی نداشته باشه خیلی مراقب باشی تقویت کن بچت وبعد ببر واسه واکسنش چون بچه خواهرم سرما خورده بود حالش بهترم شده بود ولی برد واکسنش وزد هشت روز بستری شد با آنتی بیوتیک با زور خوبش کردن آزمایش دادن دکتر گفت نباید واکسن میزدی خوب خوب میشدحالش طفلکی

ن نیست

نه اصلا انگار نه انگار واکسن زدی

نه اصلا سخت نیست حتی خدا رو شکر تب هم نکرد دخترم

اصلا سخت نیست

نه سخت نیست اما دخترم شب تب کرد

هفته ديگه دخترم بايد بزنه
ويييي استرس دارم

سوال های مرتبط

مامان یاسمین مامان یاسمین ۱۳ ماهگی
مامان آریا مامان آریا ۱ سالگی
مامان کوروش 🫀🫀 مامان کوروش 🫀🫀 ۱ سالگی
مامان بردیا مامان بردیا ۲ سالگی
مامان سلین مامان سلین ۱ سالگی
مامان میکائیل مامان میکائیل ۱ سالگی
مامان رُز مامان رُز ۱ سالگی
مامان لیانا مامان لیانا ۱ سالگی
مامان مامان هانا🤍🥺 مامان مامان هانا🤍🥺 ۱ سالگی
مامان ارسلان مامان ارسلان ۱۴ ماهگی
مامان مهرسام💙 مامان مهرسام💙 ۱۵ ماهگی
مامان عزیزم مامان عزیزم ۱۲ ماهگی